søndag 2. januar 2011

Nytt år, nye muligheter..?

Nytt år og nye muligheter.. Det vil for min del si at jeg snart skal ut å hilse på verden igjen..25.01.11 har jeg vært hjemmeværende et år, og må overlate hjemmet til min bedre halvdel. Det frister ikke spesielt mye nå med verdens vakreste datter på 8 mnd hjemme. Trøsten får være at det sikkert blir bedre enn jeg tror.

Ute i verden møter det meg mer sykepleiestudier og forhåpentligvis et lite kontor hvor jeg kan fortsette å jobbe som akupunktør. Hvis det er noe jeg har savnet litt denne tiden så er det å sette akupunktur.  Akupunktur er et fantastisk redskap som kan gi resultater jeg fortsatt kan undre meg over. Mange har fått opp øynene for dette, men det er fortsatt mange som ikke tenker på akupunktur som et behandlingsalternativ. Mange tør dessverre ikke å prøve fordi de er redde for stikk og tenker at det blir det samme som å få en sprøyte. Selv har undertegnede sprøyteskrekk og gråt hver gang det var vaksine på skolen. Å sette akupunktur på seg selv eller å få det av en kollega gjør meg derimot ingenting. Drømmen er at akupunktur i Norge godtas som en seriøs behandlingsform. Jeg sier ikke at det kan hjelpe alle, men mange kan få god hjelp av det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar