søndag 2. januar 2011

Kolikkbarn..

http://www.akupunktur.no/id/352

Prøvde selv akupunktur på lille jenta vår da hun var plaget med kolikk. Helt utrolig var det å se en baby som sov omtrent et døgn etter behandling. Etter å ha gjentatt behandlingen to ganger til var det helt slutt på magesmerter. Flott å se hvordan akupunktur virka på en liten baby som hvertfall ikke hadde noen forutsetninger for å skjønne hva som skulle skje. Jeg får jo ofte kommentaren om at det er viktig å ha trua for at akupunktur skal virke. Jeg mener ikke det.. Det er ikke derfor jeg studerte akupunktur i 5 år.

2 kommentarer:

  1. Hei vennen! Jeg kan skrive under på at det virker. Jeg fikk akupunktur ved bekkenløsning i begge graviditetene (av deg tom. ;-) og fødte begge gangene med akupunktur som smertelindring. Liker tanken i akupunktur om å se hele mennesket under ett istedet for å behandle et og et symptom. Blogg on, baby! Dette er bra

    SvarSlett
  2. Takk snuppa:-) Vi må huske på alle sidene av et menneske når det skal behandles.Det er akupunkturens store fordel kontra mange andre behandlingsformer..

    SvarSlett