mandag 10. januar 2011

Ikke ta fra meg søvnen min nå!

En av de største forandringene med å bli mor var hvor lite søvn man faktisk må tåle over en periode. Når jeg ser tilbake nå skjønner jeg ikke at det var mulig å være oppe så mange ganger om natta. Men kroppen var i en  annen modus og ganske klar for det. Nå derimot, når snuppa har blitt 8,5 mnd, er ikke kroppen fullt så innstilt på nattevåk. Så jeg må innrømme at jeg er litt engstelig etter at hun to netter  har stått opp kl. 21, etter å ha lagt seg klokka 19,  og egentlig ikke visst noe tegn til å ville legge seg igjen.Tvert imot har hun vært i storform og gitt uttrykk for at hun gjerne kan sitte oppe i maaange timer.  Det har hun selvsagt ikke fått muligheten til for vi blir jo trøtte.. Så hun har lagt seg og vært våken sånn ca hver time gjennom natta. HJELP! Så nå er det tilbake til å legge seg på dagen og sove når barnet sover. Så krysser jeg fingre og tær for at dette var noe som skjedde kun disse to gangene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar